Pozycjonowanie w mapach Google

W dzisiejszym artykule chciałbym przedstawić Przedstawię również te czynniki, które mogą wpłynąć negatywnie na pozycje zajmowane przez stronę w mapach. Już od dłuższego czasu mapki google zostały zintegrowane z naturalnymi wynikami wyszukiwania. Osobiście traktuję je jako naturalny wynik wyszukiwania, wliczając je do tzw top10. Ma to znaczenie przy umowach na pozycjonowanie w opłatą za efekt. […]


Pozycjonowanie ryczałtowe

Coraz popularniejsza metoda rozliczania się z klientami – pozycjonowanie ryczałtowe. Ważne jest aby klient był świadomy, że tak naprawdę nie jesteśmy w stanie przewidzieć tego jak zmieniać się będzie algorytm wyszukiwarki – ze względu na takie właśnie zmiany algorytmu uważam, że pozycjonowanie z opłatą za efekt jest niekorzystne zarówno dla klienta jak i dla samej […]


Automatyczne Reguły w kampaniach Google AdWords

Dzisiejszym wpisem chcielibyśmy rozpocząć cykl artykułów poświęcony reklamie w linkach sponsorowanych Google AdWords. Do tej pory koncentrowaliśmy się tylko na pozycjonowaniu omijając tematykę PPC, która jest znacznie pewniejszym źródłem pozyskiwania nowych klientów niż pozycjonowanie. Dlaczego? Przede wszystkim dlatego, że mamy tam pełną kontrolę nad wyświetlaniem naszych reklam, natomiast w wynikach organicznych wyszukiwania rządzi algorytm Google, […]


Optymalizacja strony w 7 krokach

Elementem składającym się na cały proces pozycjonowania strony jest jej optymalizacja, która powinna zostać wykonana przed procesem zdobywania odnośników. Coraz czulsze i skomplikowane algorytmy wyszukiwarki Google powodują, że przy pozycjonowaniu strony bez jej optymalizacji pojawiają się w trakcie procesu problemy, które uniemożliwiają osiągnięcie wysokich pozycji w wyszukiwarkach. Dzisiaj chcielibyśmy opisać na jakie elementy zwrócić uwagę […]


Filtr za nienaturalne linki – Minimalizuj ryzyko i zarządzaj linkami

Google coraz bardziej zwraca uwagę na jakość linków prowadzących do strony. Chcielibyśmy przybliżyć temat minimalizacji ryzyka otrzymania filtra za nienaturalne linkowanie oraz pokazać jakie działania należałoby podjąć w celu pozbycia się takiego filtra, gdy już go otrzymamy. Filtr za nienaturalne linki można otrzymać nawet wtedy gdy do naszej strony linkuje bardzo dużo stron niskiej jakości […]


50 czynników On-Site – Wpływających na pozycjonowanie strony internetowej

Jak podaje samo Google w wynikach wyszukiwania. Działania związane z pozycjonowaniem nie mogą być spłycane tylko i wyłącznie do zdobywania linków oraz umieszczania byle jakiej treści na stronie. Dzisiaj mających związek z pozycjonowaną domeną oraz z zawartością treści umieszczanych na takiej domenie – czyli z optymalizacją. Przystępując do pozycjonowania każdej nowej strony rozpoczynamy bowiem najpierw […]


Jak wyjść z pingwina?

W kwietniu 2012 roku Google wdrożyło jedną z największych zmian algorytmicznych w swojej historii, która została nazwana jako . Update ten miał na celu oczywiście walkę ze spamem –  pozycje stron, uznanych na podstawie algorytmu za spam zostały znacząco obniżone. Minął już rok od kiedy ta duża zmiana, mająca wpływ na pozycjonowanie stron została wprowadzona, […]


Przechwytywanie domen na potrzeby SEO

W jakim celu przechwytuje się domeny? Robi się to np. dlatego ponieważ domena posiada atrakcyjną nazwę, która może zostać łatwo zapamiętana przez użytkowników co daje niezwykłą przewagę nad konkurencją, która również stara się zaistnieć w internecie. Ja chciałbym się skupić na innym aspekcie, a mianowicie na przechwytywaniu domen na potrzeby SEO. Po co się to […]


Jak działamy i do kogo kierujemy ofertę?

To właśnie reklama w wyszukiwarkach jest reklamą dokładnie trafiającą w intencje użytkowników. Potencjał tej formy promocji jest ogromny. Im wyższa pozycja w wynikach wyszukiwania tym większa przewaga nad konkurencją. Pozycjonowanie strony www to inwestycja, która pozytywnie wpłynie na rozwój Twojej firmy. Jak działamy i do kogo skierowana jest nasza oferta ? Nasza oferta skierowana jest […]

Seoland - Pozycjonowanie stron