Jak dodać stronę do Google? 10 działających sposobów indeksowania

Jeśli Google nie indeksuje Twojej witryny, jesteś prawie niewidoczny. Twój biznes nie funkcjonuje poprawnie – nie dostajesz zapytań od klientów. Na Twojej stronie nie jest generowany ruch organiczny. To wszystko dlatego ponieważ Twoja domena nie została dodana do indeksu wyszukiwarki google. Jak to zrobić? Przedstawię 10 sposobów na to jak szybko i skutecznie zaindeksować stronę aby […]


12 zagranicznych podcastów SEO których warto słuchać w 2019 roku

Zagraniczne podcasty SEO są idealne dla tych, którzy potrzebują najświeższych informacji na temat optymalizacji stron, marketingu i trendów budowania linków ale nie mają czasu na czytanie. W 2019 roku ta forma konsumowania treści jest tak popularna jak nigdy dotąd. Czy zagraniczne podcasty o seo są lepsze niż polskie? Dlaczego warto słuchać zagranicznych podcastów o tematyce SEO […]


5 sprawdzonych sposobów na poprawienie pozycji w Google

Pozycjonowanie strony to proces złożony, wymagający cierpliwości i w niektórych przypadkach tysięcy złotych inwestycji zanim uzyska się pożądany efekt. Aby poprawić pozycję strony w google trzeba zwrócić uwagę na kilka najważniejszych kwestii. W dzisiejszym wpisie chcielibyśmy przedstawić 5 sprawdzonych sposobów na podniesienie pozycji w wyszukiwarce google. Wiele firm chce zwiększyć widoczność strony w wyszukiwarce, ale […]


Jakim anchorem linkować stronę?

Pozycjonujesz samemu swoją stronę i nie uzyskujesz odpowiednich efektów? Zdobywasz link za linkiem a Twoja strona nie przesuwa się w wynikach wyszukiwania albo jeszcze gorzej, traci swoje pozycje w wynikach? Jest wiele możliwych scenariuszy, które mogą być tego powodem. W większości wypadków nie zależy to od jakości linków jakie zdobywasz, ani od Twojej strony, ale […]


Jak linki nietematyczne wpływają na pozycję strony?

W branży SEO powstaje wiele mitów. Najczęściej mity te nie są potwierdzone żadnymi testami. Jednym z takich mitów jest twierdzenie, że pozycjonowanie stron powinno odbywać się poprzez zdobywanie linków tematycznych bo tylko takie dają odpowiednie rezultaty, natomiast linki nietematyczne mogą szkodzić. Czy faktycznie szkodzą? Na początku jednak zapoznajmy się z kilkoma najczęściej głoszonymi stwierdzeniami, które niekoniecznie można zaliczyć do […]


Panda rozebrana na czynniki pierwsze

Panda jest to nazwa algorytmu Google, a dokładnie tej części algorytmu, która dotyczy treści na stronie. W odróżnieniu od pingwina, panda nie bierze pod uwagę linków kierujących do strony. Mieliśmy już do tej pory kilka aktualizacji pandy, ostatnia z nich (Panda 4.0) miała miejsce 19.05.2014 roku – zgodnie z tym co podaje w zestawieniu wszystkich […]


Pozycjonowanie w mapach Google

W dzisiejszym artykule chciałbym przedstawić Przedstawię również te czynniki, które mogą wpłynąć negatywnie na pozycje zajmowane przez stronę w mapach. Już od dłuższego czasu mapki google zostały zintegrowane z naturalnymi wynikami wyszukiwania. Osobiście traktuję je jako naturalny wynik wyszukiwania, wliczając je do tzw top10. Ma to znaczenie przy umowach na pozycjonowanie w opłatą za efekt. […]


Pozycjonowanie ryczałtowe

Coraz popularniejsza metoda rozliczania się z klientami – pozycjonowanie ryczałtowe. Ważne jest aby klient był świadomy, że tak naprawdę nie jesteśmy w stanie przewidzieć tego jak zmieniać się będzie algorytm wyszukiwarki – ze względu na takie właśnie zmiany algorytmu uważam, że pozycjonowanie z opłatą za efekt jest niekorzystne zarówno dla klienta jak i dla samej […]


Automatyczne Reguły w kampaniach Google AdWords

Dzisiejszym wpisem chcielibyśmy rozpocząć cykl artykułów poświęcony reklamie w linkach sponsorowanych Google AdWords. Do tej pory koncentrowaliśmy się tylko na pozycjonowaniu omijając tematykę PPC, która jest znacznie pewniejszym źródłem pozyskiwania nowych klientów niż pozycjonowanie. Dlaczego? Przede wszystkim dlatego, że mamy tam pełną kontrolę nad wyświetlaniem naszych reklam, natomiast w wynikach organicznych wyszukiwania rządzi algorytm Google, […]


Optymalizacja strony w 7 krokach

Elementem składającym się na cały proces pozycjonowania strony jest jej optymalizacja, która powinna zostać wykonana przed procesem zdobywania odnośników. Coraz czulsze i skomplikowane algorytmy wyszukiwarki Google powodują, że przy pozycjonowaniu strony bez jej optymalizacji pojawiają się w trakcie procesu problemy, które uniemożliwiają osiągnięcie wysokich pozycji w wyszukiwarkach. Dzisiaj chcielibyśmy opisać na jakie elementy zwrócić uwagę […]

Seoland - Pozycjonowanie stron