1

Przeprowadzamy analizę słów kluczowych wykorzystując narzędzia Google Ads oraz wykonujemy optymalizację stron docelowych, na które skierowana ma być kampania

2

Tworzymy kampanię linków sponsorowanych uwzględniając takie słowa kluczowe, które wygenerują dobrze stargetowany ruch na Twojej stronie. Analizujemy kampanię uwzględniając w niej wykluczające słowa kluczowe.

3

Dzielimy kampanię na odpowiednią ilość grup reklam tak aby osiągnąć najwyższy wynik jakości reklamy i najlepiej dopasować treści reklam do słów kluczowych. W ten sposób ograniczamy koszty takiej kampanii i zmniejszamy kwotę za pojedyncze kliknięcie w reklamę.

4

Tworzymy treści reklam tak aby Twoi potencjalni klienci zainteresowali się Twoją firmą i często klikali w reklamy – poprawiamy w ten sposób wynik jakości całej kampanii Google Ads co również wiąże się z mniejszymi kosztami za pojedyncze kliknięcia.

5

Analizujemy skuteczność kampanii i wdrażamy zmiany mające na celu obniżenie kosztów kampanii i zlikwidowanie tzw. “pustych kliknięć”

Jak działają Linki Sponsorowane Google Ads?

Wyniki wyszukiwania podzielić można na dwie kategorie:

  • Wyniki naturalne (organiczne)
  • Wyniki płatne (linki sponsorowane Google Ads)

Kwota przeznaczana przez Ciebie na inwestycję w kampanię reklamową składa się z dwóch kwot:

  • Budżetu na kliknięcia
  • Opłaty za prowadzenie oraz optymalizację kampanii

O ile w wynikach organicznych nie jest pobierana opłata za kliknięcie w wyświetlany link, to w przypadku linków sponsorowanych każdorazowe wejście użytkownika na stronę poprzez link sponsorowany wiąże się z pewną opłatą za kliknięcie, którą pobiera Google.

Nasze działania optymalizacyjne mają na celu maksymalnie obniżyć koszt za kliknięcie, tak aby wygenerować jak największy ruch niskim kosztem. Za działania związane z prowadzeniem kampanii (m.in. utworzenie kampanii, dobór słów kluczowych, stworzenie boksów reklamowych, stałą opiekę nad przebiegiem kampanii, monitorowanie ruchu i konwersji, optymalizację) płacisz dopiero po miesiącu od momentu rozpoczęcia kampanii. Jedynym Twoim kosztem przed rozpoczęciem kampanii reklamowej jest wpłata budżetu na kliknięcia. Skontaktuj się z nami jeśli jesteś zainteresowany ofertą Google Ads (dawniej Google AdWords).

WYCENA KAMPANII - NAPISZ DO NAS

1
Kampania linków sponsorowanych to natychmiastowa obecność strony na pierwszej stronie w google – w przeciwieństwie do pozycjonowania, gdzie na efekty trzeba czekać znacznie  dłużej. To doskonałe rozwiązanie dla firm które chcą szybko zacząć sprzedawać swoje usługi lub produkty

2
Możliwość przerwania kampanii w dowolnym momencie i kontynuowania jej np. za 2 dni. Jak również możliwość wyświetlania linków sponsorowanych tylko w określonych godzinach. Kampanie Google Ads to wiele możliwości na precyzyjne targetowanie reklamy

3
Dotarcie do potencjalnych klientów o sprofilowanym zainteresowaniu dzięki możliwości kierowania reklam na strony tematyczne. Kierując reklamę na taką stronę zwiększamy szansę na kliknięcie, ale przede wszystkim większe prawdopodobieństwo, że taki ruch przełoży się na konwersje

4
Możliwość targetowania reklama na określony kraj, region lub miasto – doskonałe rozwiązanie jeśli oferujesz usługi tylko w określonym regionie. Jest do bardzo dobre rozwiązanie np. dla firm lokalnych, które nie dysponują dużym budżetem na reklamę

5
Comiesięczne raporty, w których widzisz jakie słowa kluczowe generują największe zyski w Twojej firmie – dzięki 100% transparentności masz pełny obraz tego jakie frazy warto wzmocnić a z jakich zrezygnować i przestać wyświetlać reklamy

Na końcową cenę kampanii linków sponsorowanych składa się wiele czynników – dlatego do każdej wyceny podchodzimy indywidualnie.

Generalnie jednak każda kampania składa się z konkretnych elementów, za które pobierane są opłaty. Końcowa cena jest składową tych opłat.

Nie mamy stałego cennika ponieważ kampanie mogą posiadać różne stopnie złożoności 

Bardziej rozbudowane, mniej skomplikowane, lokalne lub kierowane na całą Polskę albo nawet na kilka krajów. To tylko część elementów, które mają wpływ na końcową wycenę.

Staramy się być bardzo elastyczni i dopasować koszty do oczekiwań klienta. Zawsze doradzamy klientom, która forma reklamy będzie dla nich najskuteczniejsza, gdzie warto zainwestować, a które formy reklamy Google Ads lepiej pominąć. Ustalenie wysokości budżetu oczywiście należy do klienta – to jaki budżet klient jest w stanie przeznaczyć pozwala nam też określić strategię działania.

Wyróżnić możemy cztery najważniejsze rodzaje kampanii linków sponsorowanych Google Ads (kiedyś Google AdWords), które prowadzimy. Poniżej ich lista, wraz z elementami, które w danym typie kampanii mają wpływ na ostateczną cenę:

Linki Sponsorowane Google Ads w wynikach wyszukiwania

  • Cena tego typu kampanii obejmuje działania związane z prowadzeniem kampanii – między innymi chodzi tutaj o optymalizację kampanii, tworzenie reklam, wykluczanie fraz które generują „pusty ruch”, praca nad dopasowaniem fraz, stały monitoring, raportowanie i wiele innych.
  • Dodatkowo należy doliczyć budżet jaki klient zdecyduje się przeznaczyć na kliknięcia. Wysokość kwoty jaką klient zdecyduje się przeznaczyć miesięcznie decyduje między innymi o liczbie fraz wykorzystanych w kampanii, lokalizacji na które kierowane będą reklamy, czasu emisji tych reklam oraz pozycji na jakich wyświetlane będą reklamy. Im wyższy budżet tym lepiej, ale jeśli nie ma takiej możliwości to tworzymy kampanię w taki sposób aby dopasować ją do możliwości finansowych klienta.

Remarketing w Google AdWords

  • W przypadku tego typu kampanii na cenę ma wpływ to czy kampania będzie polegała tylko na przeprowadzeniu remarketingu dynamicznego czy również będzie to reklama graficzna. Klient pokrywa koszty stworzenia reklam graficznych (chyba, że reklamy takie będą dostarczone przez klienta). Cena zależy też od tego jak często będą dokonywane zmiany w kampanii oraz od tego jak duża będzie to kampania.
  • Standardowo należy doliczyć budżet na kliknięcia którego wysokość będzie zależeć od stopnia rozbudowania kampanii (tzn. komu będziemy wyświetlać reklamy, jak dużo będzie różnych grup użytkowników którym reklamy będą wyświetlane oraz jak duże będą to grupy)

Kampania produktowa Google Ads

  • Cena za prowadzenie kampanii zależna od tego jak dużo produktów sklepu internetowego klient chce reklamować – im więcej produktów tym większa cena za prowadzenie takiej kampanii.
  • Dodatkowo na cenę ma wpływ oczywiście budżet jaki klient ma do przeznaczenia na kampanię produktową.

Kampania w sieci reklamowej Google Ads

  • Cena za prowadzenia kampanii obejmuje przede wszystkim koszt związany z utworzeniem reklam graficznych, które są zalecane w tym wypadku – klient może również samemu utworzyć takie reklamy zgodnie z podanymi przez nas wytycznymi. Ponadto stały monitoring, optymalizacja i standardowe działania to również koszty.
  • Budżet jaki klient chce przeznaczyć na kliknięcia zależny przede wszystkim od tego jak szeroki zakres ma mieć tego typu promocja – na jakich witrynach z sieci partnerskiej Google reklamy mają być wyświetlane – w tym wypadku bardzo dobrze sprawdza się połączenie kampanii w sieci reklamowej z remarketingiem.

WYCENA KAMPANII - NAPISZ DO NAS

Seoland - Pozycjonowanie stron