Pozycjonowanie Stron

Wyniki wyszukiwania, jakie wyświetlane są po wpisaniu dowolnej frazy w polu wyszukiwania podzielone są na tzw. wyniki organiczne (naturalne) oraz wyniki płatne.  Na samej górze wyświetlane są wyniki płatne, natomiast to co znajduje się w środkowej części to wyniki organiczne. To co widzimy na pierwszej stronie wyszukiwania może się różnić. np. na poniższym przykładzie widać po prawej stronie tzw. Graf wiedzy (Knowledge Graph) który nie pojawia się dla wszystkich zapytań.

wyniki organiczne 2018

Mówiąc o pozycjonowaniu stron mamy na myśli działania, dzięki którym strona pojawi się na jak najwyższych pozycjach właśnie w miejscu, w którym wyświetlane są wyniki organiczne wyszukiwania.

Dla niektórych zapytań wyszukiwarka wyświetla również mapki, które już od dłuższego czasu są zintegrowane z wynikami naturalnymi wyszukiwania. Jeśli Twoja firma działa na rynku lokalnym to istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo, że pojawi się ona w mapkach. Pojawienie się Twojej strony w mapkach będzie również wynikiem procesu pozycjonowania.

Definicja pozycjonowania

W artykule tym odpowiemy na pytanie jak się pozycjonuje strony ale na początek należy wyjaśnić jaka jest definicja pozycjonowania. Zgodnie z tym co mówi nam Google pozycjonowanie stron to wszelkie działania związane z optymalizacją strony, dzięki którym strona ma być bardziej widoczna w wyszukiwarce i generować ma większy ruch. Termin pozycjonowania został przyjęty w Polsce – na świecie znany jest on pod pojęciem SEO i jest to skrót z ang. Search Engine Optimization. Działania zwane w Polsce pozycjonowaniem polegają na przystosowaniu strony www do tego czego oczekuje od nas wyszukiwarka Google w celu uzyskania jak najlepszych pozycji w naturalnych wynikach wyszukiwania, na frazy które są skorelowane z tematyką pozycjonowanej witryny.

Na chwilę obecną pozycjonowanie strony to zdecydowanie najbardziej skuteczny sposób reklamy Twojej witryny w Google. Świadomość użytkowników Internetu jest coraz większa a ponad 95% użytkowników korzystających z wyszukiwarek korzysta właśnie z Google. To jest znaczący powód dla którego warto inwestować w pozycjonowanie strony w Google. W perspektywie długo terminowej dzięki pozycjonowaniu jesteśmy w stanie pozyskać znacznie większy ruch niż w Google AdWords.

Zobacz jakie korzyści uzyskasz zlecając nam pozycjonowanie swojej strony www.

Dlaczego wyszukiwarka Google?

Dlaczego skupiamy się na pozycjonowaniu właśnie w wyszukiwarce Google? Abstrahując od ogromnej popularności Google – umożliwia ona w bardzo łatwy i szybki sposób znalezienie informacji w Internecie. W bardzo przystępny sposób można dzięki niej pozyskać informacje o usługach czy też produktach. W wynikach wyszukiwania prezentowane są również niekiedy inne elementy, bardzo przydatne użytkownikom takie jak np. filmy umieszczane w serwisie Youtube, aktualne wiadomości z całego świata, mapy z adresami firm czy też odpowiedzi na konkretne pytania tzw. Answer Box – na chwilę obecną (2018 rok) – już ponad 10% wszystkich zapytań wykonywanych w wyszukiwarce Google wyświetla Answer Box.

answer box

Rozpoczynając negocjacje z potencjalnymi klientami zawsze pytamy o to co chcą uzyskać poprzez promocję strony w wyszukiwarce. Na podstawie oczekiwań klienta dopasowujemy strategię.

Ważne jest to, żeby klient, a dokładnie jego strona internetowa była widoczna tam, gdzie przyniesie mu to najwięcej korzyści. Mogą to być organiczne wyniki wyszukiwania, ale również płatne linki (Google AdWords), ale także wyniki w mapach Google – jeśli klient działa na rynku lokalnym.

Czy warto inwestować w pozycjonowanie strony internetowej?

Zdecydowanie warto ponieważ jest to bardzo skuteczna forma reklamy w wyszukiwarce, która w perspektywie długoterminowej przyniesie o wiele lepsze efekty niż linki sponsorowane Google AdWords. Trzeba sobie uświadomić, że:

  •  95% osób  korzystających z wyszukiwarek korzysta właśnie z Google
  • 1.2 miliarda użytkowników posiada skrzynkę Gmail
  • 75% użytkowników przeglądających Internet robi to za pomocą smartfonów
  • 66 miliarda osób na całym świecie robi zakupy przez Internet
  • Bardzo duża liczba użytkowników najpierw porównuje oferty w Internecie zanim uda się do sklepu stacjonarnego zrobić zakupy
  • Zwiększa się znaczenie opinii jakie można znaleźć w Internecie na temat danego produktu, usługi – coraz więcej osób przed zakupem najpierw szuka opinii używając do tego właśnie wyszukiwarki Google
  • Wiele osób wykorzystuje wyszukiwarkę do planowania podróży i miejsc na wakacje
  • Wyszukiwarka to miejsce gdzie znajdziesz mieszkanie do wynajęcia, nowy samochód, sprawdzonego lekarza czy też zakupisz agd do swojego nowego domu

Niezależnie od tego w jakiej branży działa Twoja firma, jeśli nie zainwestujesz w pozycjonowanie strony odcinasz się od którejkolwiek z powyższych możliwości na dotarcie do klienta. Odbiorców będzie przybywać ponieważ wyszukiwarki staną się czymś powszechnie stosowanym i naturalnym. Wiele istotnych decyzji podejmowanych jest przez użytkowników właśnie za pośrednictwem wyszukiwarek. Warto podążać za trendami i zacząć już dziś optymalizować stronę i zainwestować w jej pozycjonowanie by otworzyć się na nowych klientów.

Główne korzyści płynące z pozycjonowania strony www

Dzięki temu, że pozycjonowanie jest to spełnianie intencji użytkownika – jest to skuteczna reklama. Użytkownik widzi to czego szuka – wpisuje w wyszukiwarkę odpowiadającą swojej intencji frazę i w rezultacie otrzymuje propozycje stron najlepiej dopasowanych do wpisanego zapytania. Może w ten sposób zapoznać się ze szczegółową ofertą firmy. Klienci szukając np. dobrego salonu fryzjerskiego w Poznaniu mogą wpisywać takie frazy jak: „salon fryzjerski poznań”, „dobry salon fryzjerski poznań”, „fryzjerzy w poznaniu” itp. W ten sposób otrzyma listę salonów na terenie Poznania, z których ofertą będzie mógł się zapoznać. W top10 wyników wyszukiwania na 100% znajdować się będą strony, które są pozycjonowane i są najlepiej dopasowane do wpisywanych przez klienta fraz.

W trakcie procesu pozycjonowania analizujemy dane pobierane z Google Analytics oraz Google Search Console i sprawdzamy jakie kombinacje słów kluczowych wygenerowały najbardziej wartościowy ruch. W ten sposób prowadzimy działania żeby jeszcze bardziej poprawić widoczność strony na frazy najlepiej dopasowane i najlepiej konwertujące – docieramy w ten sposób do najbardziej wartościowych użytkowników. Jak widać nie jest to proces działania na ślepo i prezentowania nachalnych reklam w wynikach wyszukiwania, które nie mają nic wspólnego z intencją użytkownika.

Dzięki ciągłej pracy nad treścią, poszerzaniem zawartości strony docieramy do nieograniczonej wręcz liczby użytkowników – z perspektywy czasu możemy zwiększyć ruch na stronie o nawet kilkaset procent. Poniżej wyniki dla jednej z pozycjonowanych przez nas domen. Wzrost widoczności strony w Google i zwiększona liczba fraz generujących ruch – wszystko dzięki rozbudowie treści na stronie internetowej.

  • W kwietniu 2017 liczba użytkowników pozyskanych przez wyniki organiczne: 741
  • W kwietniu marcu 2018 liczba użytkowników pozyskanych przez wyniki organiczne: 1678
  • Strategia oparta na publikacji 2-3 artykułów na blogu miesięcznie przez okres 8 miesięcy + zdobywanie kilku linków miesięcznie
  • W okresie jednego roku pozyskanych zostało ponad 15 tysięcy użytkowników oraz uzyskano 1041 realizacji celu, w postaci nawiązania kontaktu z firmą

Mimo rosnących kosztów na działania związane z SEO ciągle jest to najtańsza forma reklamy i najskuteczniejsza – inwestując mniej pieniędzy jesteśmy w stanie uzyskać większe korzyści – w odróżnieniu np. do reklamy radiowej, telewizyjnej czy tej publikowanej w prasie.

Dzięki Analityce Internetowej i Google Analytics możemy skutecznie analizować efekty pozycjonowania strony – nie tylko jeśli chodzi o wzrosty ruchu, ale także analizie można poddać konwersję, zachowania użytkowników na stronie i wiele innych elementów, które mają wpływ na ROI – Zwrot z zainwestowanych w pozycjonowanie strony środków.

Z każdym kolejnym miesiącem współpracy z klientem, pozycjonowanie przynosi jeszcze lepsze rezultaty i jeszcze większy ruch na stronie – a zainwestowane w działania SEO budżety zwracają się z nawiązką.

Zyskujesz długotrwałe korzyści, ale musisz pamiętać, że jest to proces stały i tylko dzięki systematycznej pracy da się utrzymać dobre pozycje w wynikach wyszukiwania. Należy reagować na działania konkurencji, która również podejmuje kroki w kierunku zwiększenia pozycji swojej strony internetowej.

Otwierasz się na rozwój nowych technologii i powszechny dostęp do Internetu – już wkrótce każdy z niemal dowolnego miejsca na świecie będzie miał dostęp do Internetu za pomocą smartfonu – Każdy kto będzie poszukiwał usługi / produktu będzie mógł to zrobić w dowolnej chwili – dlaczego więc tracić tak duży potencjał jakim jest wyszukiwarka i widoczność w niej Twojej strony www?

Jak się pozycjonuje strony?

Należy pamiętać aby postępować zgodnie ze wskazówkami Google – tylko w ten sposób wpłyniemy pozytywnie na widoczność strony internetowej. Cały proces pozycjonowanie nie należy do najłatwiejszych, ale dzięki temu, że doświadczenie naszych specjalistów jest duże możemy w znaczącym stopniu ograniczyć wszelkie kary/filtry które google może nałożyć na stronę. Np. za stosowanie agresywnych technik pozycjonowania lub nienaturalne linki

Dobór odpowiednich fraz do pozycjonowania

W pierwszej kolejności przystępujemy do analizy fraz powiązanych tematycznie z Twoją stroną, wybieramy te najbardziej popularne, na które będzie pozycjonowana strona i które będą ściśle skorelowane z tematyką strony www.

Jest to jeden z kluczowych etapów pozycjonowania ponieważ od tego jakie frazy zostaną wybrane zależy np. liczba wygenerowanych leadów na stronie – czy to będzie sprzedaż, czy zamówienie usługi – ważne żeby wybrane frazy konwertowały, a nie generowały „pustego” ruchu, który nie da Tobie żadnych korzyści. W celu doboru odpowiednich fraz korzystamy z podstawowych narzędzi takich jak Google AdWords Keyword Planner czy Ahrefs. Bardzo wiele informacji można też uzyskać na podstawie analizy konkurencji, co również czynimy.

Oczywiście w trakcie kampanii SEO przeprowadzamy analizy fraz i sprawdzamy, które są skuteczne a które nie – jeśli okaże się, że któreś z fraz nie konwertują rezygnujemy z ich pozycjonowania i skupiamy się na tych, które generować będą bardziej wartościowych ruch.

Optymalizacja i Audyt SEO

To również bardzo ważne elementy wchodzące w skład całego procesu pozycjonowania stron internetowych – bez podstawowego audytu seo i optymalizacji, wszelkie inne działania nie powinny być podejmowane – co więcej optymalizacja również jest procesem ciągłym. W porozumieniu z klientem dokonujemy stosownych zmian w kodzie strony – części zmian jest widoczna dla użytkowników, a część to zmiany mające np. tylko wpływ na prędkość ładowania się strony. Analiza techniczna strony powinna być przeprowadzona skrupulatnie – na jej podstawie wdrażamy zmiany, które mogą nawet poprawić pozycje strony bez przechodzenia do kolejnego etapu działania jakim jest link building (Budowanie linków do strony)

Najczęściej wprowadzane na stronach zmiany (podstawy optymalizacji):

  • Konfiguracja tytułów stron oraz opisów – meta title oraz meta description – Oba elementy znajdują się w sekcji head strony. Tytuł ma istotny wpływ na uzyskiwane pozycje w wyszukiwarce, natomiast opisy podstron mogą wpływać na klikalność w wynikach wyszukiwania. Im lepiej napisany opis, im bardziej angażujący wzrok i atencję użytkownika tym lepiej.
  • Sprawdzenie znaczników meta robots – czy strona nie jest zablokowana przed indeksowaniem, w niektórych miejscach stosujemy świadomie te znaczniki by zabezpieczyć przed indeksowaniem niepotrzebne podstrony i wyeliminować duplikację treści wewnętrznej
  • Wprowadzenie linków kanonicznych– tag canonical również służy do zabezpieczeniu strony przed duplikacjami treści wewnętrznej (i zewnętrznej)
  • Zaprojektowanie i zoptymalizowanie struktury strony
  • Stworzenie mapy strony – zarówno w formacie HTML jak i XML
  • Sprawdzenie linków wewnętrznych i zewnętrznych – dobrze zaprojektowana struktura linków wewnętrznych i ich optymalizacja pozwala skutecznie zwiększyć widoczność strony w wyszukiwarce
  • Sprawdzenie i wprowadzenie ewentualnych przekierowań 301
  • Optymalizacja prędkości ładowania się strony i sprawdzenie czy wersja mobilna witryny jest dobrze zaprojektowana – generalnie chodzi o udoskonalenie witryny, tak by była jak najbardziej użyteczna dla użytkowników
  • Wprowadzenie grafik, zdjęć w odpowiednich rozmiarach – optymalizacja grafiki znaczącą wpływa na prędkość ładowania się strony – sprawdzenie czy zdjęcia posiadają odpowiednie atrybuty alt
  • Skonfigurowanie danych strukturalnych – dane te pozwalają w łatwiejszy sposób zrozumieć wyszukiwarce co jest zawartością strony internetowej
  • Gruntowna analiza treści na stronie i jej optymalizacja pod kątem jakościowym i merytorycznym. W skład analizy wchodzi między innymi sprawdzenie należytych nagłówków oraz dopasowanie treści do pozycjonowanych fraz.

Zdobywanie linków do strony

Algorytm wyszukiwarki google od samego początku został zbudowany na bazie linków, które wskazywać miały na wartość danej strony – cały czas tak jest, w istocie wartość linków prowadzących do strony nieco spadła (nie liczy się teraz ilość ale jakość linków), ale nadal jest to niezwykle ważny czynnik biorący udział w całym procesie pozycjonowania strony internetowej i nawet linki nietematycznie mogą wpływać na pozycję.

Poprzez zdobywanie linków zewnętrznych zwiększamy pozycję strony w Google. Linki takie publikowane są na zewnętrznych serwisach – niekiedy jest je bardzo trudno pozyskać, dlatego zdecydowanie największy koszt jaki ponosi klient inwestując w SEO swojej strony to koszt związany z pozyskiwaniem linków.

Przed przystąpieniem do zdobywania linków najpierw analizujemy konkurencję, sprawdzając jakie linki oni zbudowali, na jakich portalach posiadają odnośniki i mniej więcej ile będziemy musieli linków zdobyć by konkurencję przeskoczyć. Pozyskujemy tylko wartościowe linki – publikujemy treści na własnych stronach internetowych, ale również na portalach z dużą reputacją. Staramy się zabiegać o linki, które przełożą się na wzrost ruchu na stronie klienta.

Strategię opracowujemy głównie na podstawie analizy konkurencji, w czasie której zwracamy uwagę na takie elementy jak:

  • Ogólna liczba linków prowadzących do stron konkurencji z TOP10 wyników wyszukiwania
  • Jakość linków, jakie pozyskała konkurencja – niekiedy okazuje się, że nie jesteśmy w stanie konkurować z daną firmą ponieważ ich linki są opublikowane na największych portalach internetowych – przy niskim budżecie konkurowanie z takimi stronami jest praktycznie niemożliwe
  • Sprawdzamy jak wygląda rozkład anchor textów w linkach konkurencji – by wiedzieć jak linkować stronę klienta w naszej kampanii link buildingowej.
  • Określamy tematyczność linków – najmocniejsze linki to linki tematyczne, pozyskane z powiązanych tematycznie stron
  • Sprawdzamy jakiego typu linki pozyskuje konkurencja – czy są to linki tylko tekstowe czy może także obrazkowe – jak wygląda ich podział pod względem nofollow / dofollow

Monitorowanie efektów pozycjonowania i raporty

Korzystając z takich narzędzi jak:

  • Google Search Console (Narzędzie, w którym widzimy z jakich fraz użytkownicy wchodzą na stronę, które z tych fraz są najczęściej wpisywane w Google, mamy także informację na temat wszelkich błędów jeśli chodzi o optymalizację strony – widzimy też jakie linki zostały pozyskane do strony – to podstawowe funkcje tego narzędzia)
  • Google Analytics (Bardzo rozbudowane narzędzie analityczne do mierzenie zachować użytkowników – daje nam informacje nie tylko o ruchu ale także o jakości tego ruchu na stronie. Dzięki temu wiemy jak wygląda np. proces zakupowy, gdzie tracimy klientów, jakie podstrony najczęściej przeglądają i wiele wiele innych)
  • Ahrefs (Narzędzie głównie do analizy linków prowadzących do strony oraz pokazujące przyrosty ruchu na witrynie)
  • Senuto (Narzędzie, które obrazuje nam widoczność strony w wyszukiwarce i jej wzrosty lub spadki)

sprawdzamy jak zmienia się ruch na stronie. Jakie efekty uzyskuje klient dzięki pozycjonowaniu. Wychodzimy z założenia, że raportowanie klientom jest niezwykle potrzebne – należy jasno i przejrzyście obrazować co zostało zrobione, co nam to dało i dlaczego powinniśmy inwestować jeszcze więcej w konkretne działania SEO.

Dzięki panelowi klienta, każdy może zobaczyć aktualne pozycje w wyszukiwarce – a my ze swojej strony gwarantujemy co miesięczne raportowanie nie tylko pozycji strony w danym miesiącu, ale także przesyłamy wytyczne i plan działania na kolejne miesiące.

Pozycjonowanie stron zawsze powinno przebiegać równolegle z analizami efektów – co pozwala na szybkie korygowanie strategii SEO.

Dlaczego pozycjonowanie stron to proces ciągły?

Pozycjonowanie to nie jest jednorazowa usługa – to ciągły proces polegający na systematycznej pracy nad treścią strony i jej optymalizacją oraz nad systematycznym pozyskiwaniem linków do strony. To również ciągłe analizowanie aktualnych trendów SEO oraz monitorowanie działań konkurencji. Wyszukiwarka Google cały czas podlega zmianom – algorytm wyszukiwarki nie jest stały, lecz ciągle podlega modyfikacjom.

Trzeba mieć to na uwadze i dostosowywać działania związane z pozycjonowaniem tak by nie stracić kontaktu z konkurencją – tylko systematyczna praca pozwoli ustabilizować pozycje w wyszukiwarce google i skutecznie konkurować z innymi stronami z TOP10 wyników wyszukiwania.

Jak długo czeka się na efekty?

Cały proces pozycjonowania strony internetowej jest procesem ciągłym. Czas w jakim Twoja strona zacznie pojawiać się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania jest uzależniony od tego jaka jest konkurencja na frazy, na które chciałbyś aby strona pojawiała się wysoko. W przypadku dużej konkurencji okres oczekiwania na tzw. TOP10 może trwać od 4-6 miesięcy. Jeśli wybrane przez Ciebie frazy są mniej konkurencyjne wówczas wypozycjonowanie Twojej strony do TOP10 może potrwać znacznie krócej – najczęściej jest to kwestia 1-2 miesięcy. Pierwsze jakiekolwiek efekty pozycjonowania są zazwyczaj widoczne już po 2-3 tygodniach od momentu rozpoczęcia prac (w przypadku kiedy pozycjonowana jest nowa domena, nie będąca wcześniej optymalizowana i pozycjonowana). Pamiętaj więc o tym, że końcowy efekt uzależniony jest zatem od konkurencyjności branży w jakiej działa Twoja firma.

Chcesz wiedzieć ile czasu zajmie nam osiągnięcie top10 w przypadku Twojej strony?

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Czy można szybciej?

Jeśli martwisz się, że będziesz musiał długo czekać zanim strona zacznie pojawiać się w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania możesz skorzystać z naszej dodatkowej oferty linków sponsorowanych – wówczas niemal natychmiastowo Twoja strona może być wyświetlana w tych miejscach gdzie wyświetlane są płatne wyniki wyszukiwania. Możesz wtedy już zacząć zarabiać – zanim Twoja strona osiągnie dobre pozycje w wynikach organicznych. Przypominamy również, że w ramach podpisania umowy na pozycjonowanie strony otrzymujesz od nas całkowicie darmową kampanię AdWords o budżecie 350zł na kliknięcia. Budżet taki wystarczy Tobie na wyświetlanie się Twojej strony w wynikach płatnych przez okres około miesiąca (w przypadku mało konkurencyjnych lub średnio konkurencyjnych fraz).

Jakie strony pozycjonujemy?

Poza niewielkimi stronami firmowymi oraz wizytówkami firmowymi zajmujemy się również pozycjonowaniem sklepów internetowych, gdzie istotne znaczenie ma ich optymalizacja. Ruch generowany na takich witrynach jak sklepy internetowe, księgarnie internetowe pochodzi głównie z tzw. długiego ogona (ang. Long Tail). W przypadku takich witryn bardzo duże znaczenie ma ich optymalizacja, zanim przystąpimy do pracy nad tego typu stronami zalecamy przeprowadzenia pełnego audytu seo, który wskaże jakie elementy należy poprawić, zoptymalizować by osiągnąć na stronie ruch, generowany przez tysiące fraz.

Długi ogon…?

Zasada długiego ogona i pozycjonowania szerokiego polega na tym iż znaczna większość sprzedaży jest generowana poprzez niszowe frazy, które składają się z trzech i więcej słów kluczowych. Żeby na stronie wygenerować duży ruch z wielu tysięcy niszowych fraz należy ją odpowiednio zoptymalizować. Optymalizacja poszczególnych podstron z kategoriami produktów pozwala na skuteczną promocję sklepu na tysiące fraz. Jeżeli jesteś zainteresowany promocją sklepu skontaktuj się z nami.

Pozycjonujemy firmy lokalne

Jeżeli Twoja firma działa przede wszystkim na rynku lokalnym to ta oferta skierowana jest właśnie do Ciebie. Pozycjonowanie na frazy lokalne jest dużo tańsze w porównaniu do pozycjonowania strony na ogólne i konkurencyjne frazy. Dzięki połączeniu słowa kluczowego z nazwą miasta jesteśmy w stanie wygenerować bardzo dobrze stargetowany ruch na Twojej witrynie.

W związku z tym, że nasza agencja seo znajduje się w Poznaniu zdecydowaliśmy się wprowadzić specjalny rabat dla wszystkich na hasło: “Poznań jest OK!” – Każdy kto w zapytaniu mailowym lub przesłanym za pomocą formularza kontaktowego poda to hasło otrzyma 10% rabatu na pozycjonowanie swojej strony. Po dokonaniu przez nas wyceny prześlemy informację o końcowej cenie po uwzględnieniu 10 procentowego rabatu.

1
Przeprowadzamy analizę słów kluczowych i sugerujemy takie frazy, które będą generowały najlepiej stargetowany ruch. Dodatkowo w trakcie trwania kampanii SEO sprawdzamy jakie frazy konwertują i eliminujemy te, które są najmniej skuteczne.

2
Optymalizujemy stronę w taki sposób aby była ona jak najlepiej przygotowana do procesu zdobywania linków. Podstawą jest dobrze przeprowadzony audyt seo przed przystąpieniem do dalszych działań. Szczególną uwagę przywiązujemy do sprawdzenia prędkości ładowania się strony.

3
Budujemy tzw. Link Popularity strony, czyli zdobywamy linki dobrej jakości mające na celu wzmocnienie autorytetu całej domeny. Działania opieramy o marketing treści oraz marketing szeptany. Nie pozyskujemy linków w sposób automatyczny – wszystkie działania robimy ręcznie.

4
Optymalizujemy treść na stronie poprzez tworzenie wartościowej, unikalnej treści o odpowiednim nasyceniu słów kluczowych. W ten sposób zwiększamy zasięgi dotarcia, zwiększając ruch z tzw. długiego ogona.

5
Raportujemy nasze działania korzystając z raportów dostępnych w Google Analytics, AdWords, Search Console oraz za pomocą innych narzędzi. W ten sposób nasi kliencie mają świadomość za co płacą.

1
Obecność pozycjonowanej domeny na pierwszej stronie w google, co prowadzi do zwiększenia ruchu i przepływu większej liczby potencjalnych klientów. Co więcej dzięki systematycznej rozbudowie treści zyskujesz przyrost ruchu z fraz niszowych – niekiedy częściej konwertujących niż frazy ogólne.

2
Zwiększona liczba potencjalnych klientów, którzy mogą zainteresować się Twoją ofertą i nawiązać kontakt z Twoją firmą. Dzięki optymalizacji konwersji uzyskasz więcej zapytań od klientów, a ruch generowany z długiego ogona zacznie przynosić niekiedy większe konwersje niż kilka fraz głównych.

3
Znacznie większa sprzedaż dzięki większej liczbie klientów, którzy znajdą to czego szukali na Twojej stronie. Dzięki bogatej w artykuły poradnikowe treści na stronie internetowej, klienci będą świadomi, że mają do czynienia z profesjonalną i fachową firmą. Te czynniki też wpływają na sprzedaż.

4
Większa świadomość marki, dzięki obecności w wyszukiwarce, ale również w serwisach społecznościowych. Klienci będą w stanie zaufać Twojej firmie widząc, że jest ona popularna i powszechnie dostępna w internecie.

5
Profesjonalne doradztwo i dostęp do panelu klienta, w którym na bierząco można śledzić efekty naszych prac. Raporty z przeprowadzanych działań pozwolą zobaczyć Tobie co zostało zrobione i na co poszły zainwestowane przez Ciebie pieniądze.

Opłata ryczałtowa

Preferowana przez nas forma współpracy ze względu na możliwość osiągnięcia większych korzyści. Oferta skierowana dla firm, które zainteresowane są niższą, ale stałą opłatą miesięczną. Atrakcyjne warunki współpracy.  Więcej szczegółów na temat pozycjonowania ryczałtowego.

Opłata za efekt

Oferta skierowana dla firm, którym zależy na płatności tylko i wyłącznie za uzyskane efekty. Płatność tylko za pozycje 1-10 w wyszukiwarce google.

Metody rozliczeń i płatności

Za pozycjonowanie płacisz nam dopiero kiedy osiągnięmy określony w umowie efekty. Nie pobieramy opłat przed rozpoczęciem prac. Metody rozliczeń:

  • Pozycje 7-10
  • Pozycje 4-6
  • Pozycje 1-3

W ofercie na TOP10 rozliczamy się według powyższych przedziałów. W zależności od Twoich potrzeb możemy rozliczać się także w umowie tylko za TOP5 lub tylko za TOP3. Za pozycje 11-20 pobieramy opłaty przy pozycjonowaniu na bardzo konkurencyjne słowa kluczowe.

Przykład:

Jeżeli podpisujesz z nami umowę na TOP10 i miesięczny koszt pozycjonowania Twojej strony na jedną frazę wycenimy na:

  • 150 zł za pozycje 1-3
  • 90 zł za pozycje 4-6
  • 30 zł za pozycje 7-10

Wówczas:

  • gdy strona będzie przez 5 dni na pozycjach 1-3 płacisz: 5 x 150/30 = 5 x 5 = 25 zł
  • gdy strona będzie przez 8 dni na pozycjach 4-6 płacisz: 8 x 90/30 = 8 x 3 = 24 zł
  • gdy strona będzie przez 7 dni na pozycjach 7-10 płacisz: 7 x 30/30 = 7 x 1 = 7 zł
  • gdy strona przez 10 dni miesiąca będzie poza pozycjami 1-10 nie płacisz ani złotówki

Czyli Twój łączny koszt pozycjonowania strony na jedną frazę wyniesie:

25 zł + 24 zł + 7 zł = 56 zł

Skontaktuj się z nami, a przedstawimy Tobie ofertę dopasowaną do Twoich potrzeb i dokonamy darmowej wyceny słów kluczowych: ⇒ Formularz kontaktowy

W związku z tym, że nasza agencja seo znajduje się w Poznaniu zdecydowaliśmy się wprowadzić specjalny rabat dla wszystkich na hasło: “Poznań jest OK!” – Każdy kto w zapytaniu mailowym lub przesłanym za pomocą formularza kontaktowego poda to hasło otrzyma 10% rabatu na pozycjonowanie swojej strony. Po dokonaniu przez nas wyceny prześlemy informację o końcowej cenie po uwzględnieniu 10 procentowego rabatu.

DARMOWA WYCENA W 24H
Seoland - Pozycjonowanie stron