Jak działamy i do kogo kierujemy ofertę?

To właśnie reklama w wyszukiwarkach jest reklamą dokładnie trafiającą w intencje użytkowników. Potencjał tej formy promocji jest ogromny. Im wyższa pozycja w wynikach wyszukiwania tym większa przewaga nad konkurencją. Pozycjonowanie strony www to inwestycja, która pozytywnie wpłynie na rozwój Twojej firmy.

Jak działamy i do kogo skierowana jest nasza oferta ?

Nasza oferta skierowana jest zarówno do małych jak i dużych przedsiębiorstw. Zajmujemy się promocją firm, których zakres działalności obejmuje tylko rynek lokalny, jak również promujemy podmioty gospodarcze, które działają na terenie całej Polski lub nawet poza granicami naszego kraju.

Nasze działania obejmujące pozycjonowanie stron w wynikach organicznych to między innymi:

  • Audyt SEO
  • Analiza i dobór słów kluczowych
  • Analiza konkurencji
  • Optymalizacja serwisu
  • Pozycjonowanie
  • Analityka internetowa

Działania obejmujące prowadzenie kampanii linków sponsorowanych AdWords:

  • Utworzenie kampanii reklamowej
  • Dobór odpowiednich słów kluczowych
  • Stworzenie boksów reklamowych
  • Stała opieka nad przebiegiem kampanii
  • Monitorowanie ruchu i konwersji
  • Optymalizacja stron docelowych
  • Optymalizacja kampanii oraz budżetu

Nasza zróżnicowana oferta na reklamę w wynikach organicznych obejmuje między innymi:

  • Pozycjonowanie w Google
  • Pozycjonowanie na frazy lokalne (Google Maps)
  • Pozycjonowanie sklepów internetowych (szerokie – ang.long tail)
  • Promocję na trudne frazy

Jaka jest nasza skuteczność ?

Skuteczność działań mierzymy za pomocą profesjonalnych narzędzi do analizowania ruchu na stronach internetowych. Na pozycjonowanych przez nas witrynach wdrażamy system Google Analytics, który używamy do zaawansowanych pomiarów i analiz ruchu internetowego. Zbierane dane wykorzystujemy do optymalizacji kampanii reklamowych i powiększania ich skuteczności. Eliminujemy z kampanii słowa kluczowe nie generujące konwersji (przez konwersję rozumiana jest np. sprzedaż produktów w sklepie internetowym), zastępując je o wiele efektywniejszymi frazami. Przykładowy wykres wygenerowany przez Google Analytics pokazuje jak zwiększyliśmy oglądalność strony jednego z naszych klientów:

raport

  • Wzrost odwiedzin o ponad 120%
  • Ponad 220% więcej odsłon
  • Niemal 50 procentowy wzrost liczby odwiedzonych podstron przypadający na jedne odwiedziny
  • Wskaźnik odrzuceń świadczący o stopniu zainteresowania witryną obniżyliśmy o ponad 18%
  • Zwiększyliśmy średni czas spędzony przez użytkowników na witrynie

Jakie metody rozliczeń oferujemy i jak długo trzeba czekać na pierwsze efekty?

Oferujemy proste i przejrzyste metody rozliczeń. Każda oferta jest indywidualnie dopasowywana do potrzeb klienta. Z reguły pobieramy opłaty za efekt i rozliczamy się tylko za pozycje 1-10, jednak w niektórych przypadkach (przy bardzo konkurencyjnych słowach kluczowych) wymagamy pierwszej płatności gdy strona osiągnie pozycje 11-20. Nie pobieramy opłat w momencie rozpoczęcia pozycjonowania.

Michał Barełkowski

Właściciel agencji SeoLand, która od 9 lat z sukcesami świadczy usługi związane z SEO i SEM. Pozycjonowanie Stron, Audyty SEO i Kampanie Linków Sponsorowanych.

Google+