7 04 2017
Kategoria:
Blog

Jakim anchorem linkować stronę?

Pozycjonujesz samemu swoją stronę i nie uzyskujesz odpowiednich efektów? Zdobywasz link za linkiem a Twoja strona nie przesuwa się w wynikach wyszukiwania albo jeszcze gorzej, traci swoje pozycje w wynikach? Jest wiele możliwych scenariuszy, które mogą być tego powodem. W większości wypadków nie zależy to od jakości linków jakie zdobywasz, ani od Twojej strony, ale […]


17 03 2017
Kategoria:
Blog

Jak linki nietematyczne wpływają na pozycję strony?

W branży SEO powstaje wiele mitów. Najczęściej mity te nie są potwierdzone żadnymi testami. Jednym z takich mitów jest twierdzenie, że pozycjonowanie stron powinno odbywać się poprzez zdobywanie linków tematycznych bo tylko takie dają odpowiednie rezultaty, natomiast linki nietematyczne mogą szkodzić. Czy faktycznie szkodzą? Na początku jednak zapoznajmy się z kilkoma najczęściej głoszonymi stwierdzeniami, które niekoniecznie można zaliczyć do […]


6 08 2014
Kategoria:
Blog

Panda rozebrana na czynniki pierwsze

Panda jest to nazwa algorytmu Google, a dokładnie tej części algorytmu, która dotyczy treści na stronie. W odróżnieniu od pingwina, panda nie bierze pod uwagę linków kierujących do strony. Mieliśmy już do tej pory kilka aktualizacji pandy, ostatnia z nich (Panda 4.0) miała miejsce 19.05.2014 roku – zgodnie z tym co podaje w zestawieniu wszystkich […]


31 07 2014
Kategoria:
Blog

Pozycjonowanie w mapach Google

W dzisiejszym artykule chciałbym przedstawić Przedstawię również te czynniki, które mogą wpłynąć negatywnie na pozycje zajmowane przez stronę w mapach. Już od dłuższego czasu mapki google zostały zintegrowane z naturalnymi wynikami wyszukiwania. Osobiście traktuję je jako naturalny wynik wyszukiwania, wliczając je do tzw top10. Ma to znaczenie przy umowach na pozycjonowanie w opłatą za efekt. […]


16 07 2014
Kategoria:
Blog

Pozycjonowanie ryczałtowe

Coraz popularniejsza metoda rozliczania się z klientami – pozycjonowanie ryczałtowe. Ważne jest aby klient był świadomy, że tak naprawdę nie jesteśmy w stanie przewidzieć tego jak zmieniać się będzie algorytm wyszukiwarki – ze względu na takie właśnie zmiany algorytmu uważam, że pozycjonowanie z opłatą za efekt jest niekorzystne zarówno dla klienta jak i dla samej […]


9 10 2013
Kategoria:
Blog

Automatyczne Reguły w kampaniach Google AdWords

Dzisiejszym wpisem chcielibyśmy rozpocząć cykl artykułów poświęcony reklamie w linkach sponsorowanych Google AdWords. Do tej pory koncentrowaliśmy się tylko na pozycjonowaniu omijając tematykę PPC, która jest znacznie pewniejszym źródłem pozyskiwania nowych klientów niż pozycjonowanie. Dlaczego? Przede wszystkim dlatego, że mamy tam pełną kontrolę nad wyświetlaniem naszych reklam, natomiast w wynikach organicznych wyszukiwania rządzi algorytm Google, […]


8 08 2013
Kategoria:
Blog

Optymalizacja strony w 7 krokach

Elementem składającym się na cały proces pozycjonowania strony jest jej optymalizacja, która powinna zostać wykonana przed procesem zdobywania odnośników. Coraz czulsze i skomplikowane algorytmy wyszukiwarki Google powodują, że przy pozycjonowaniu strony bez jej optymalizacji pojawiają się w trakcie procesu problemy, które uniemożliwiają osiągnięcie wysokich pozycji w wyszukiwarkach. Dzisiaj chcielibyśmy opisać na jakie elementy zwrócić uwagę […]


2 08 2013
Kategoria:
Blog

Filtr za nienaturalne linki – Minimalizuj ryzyko i zarządzaj linkami

Google coraz bardziej zwraca uwagę na jakość linków prowadzących do strony. Chcielibyśmy przybliżyć temat minimalizacji ryzyka otrzymania filtra za nienaturalne linkowanie oraz pokazać jakie działania należałoby podjąć w celu pozbycia się takiego filtra, gdy już go otrzymamy. Filtr za nienaturalne linki można otrzymać nawet wtedy gdy do naszej strony linkuje bardzo dużo stron niskiej jakości […]


14 06 2013
Kategoria:
Blog

50 czynników On-Site – Wpływających na pozycjonowanie strony internetowej

Jak podaje samo Google w wynikach wyszukiwania. Działania związane z pozycjonowaniem nie mogą być spłycane tylko i wyłącznie do zdobywania linków oraz umieszczania byle jakiej treści na stronie. Dzisiaj mających związek z pozycjonowaną domeną oraz z zawartością treści umieszczanych na takiej domenie – czyli z optymalizacją. Przystępując do pozycjonowania każdej nowej strony rozpoczynamy bowiem najpierw […]


23 04 2013
Kategoria:
Blog

Jak wyjść z pingwina?

W kwietniu 2012 roku Google wdrożyło jedną z największych zmian algorytmicznych w swojej historii, która została nazwana jako . Update ten miał na celu oczywiście walkę ze spamem –  pozycje stron, uznanych na podstawie algorytmu za spam zostały znacząco obniżone. Minął już rok od kiedy ta duża zmiana, mająca wpływ na pozycjonowanie stron została wprowadzona, […]